Känsliga människor = fuck y'all



Nu blir det för mycket text, men blogg är väl till för att skriva av sig elle har jag fel?

Överkänsliga människor. HATAR. Dom.

Javisst, duktiga människor som vågar säga ifrån men det finns en GRÄNS. Att säga ifrån för minsta lilla och bli sura och vara en fucking depressiv åsna. Nej TACK. Jag saknar de vännerna som man kunde driva med. Man blev inte ledsen, man skrek inte som en ledsen snorunge på skolgården. Ibland kanske det är bäst att hålla käft tänker jag. Ibland kanske det är bäst att vara lika jävla depressiv som DU. Skratta ibland, ha kul YTTERST ibland. Men livet är till för att leva, skratta, skämta. Inte sitta och sura som en snorunge på dagis. Ta livet med en nypa salt. Var inte så äckligt seriösa hela tiden!

Klart det inte är kul att höra "ful tröja ;) skoja" men även om någon säger så så kommer jag inte precis bli sur resten av dagen och dryg? Tål inte sånna människor. Kan folk bara sluta ta åt sig? Folk har blivit tråkiga. Dryga. Äckliga. Negativa. Jag är galet irriterad just nu, är riktigt trött på er som är sådär. Ibland skulle det fan vara bra med en klon av mig själv och leva GLAD i resten av mitt liv. Jag är livsnjutare 8 av 10 tillfällen. Ni depressiva dryga icke-livsnjutande människor, pass. På. Er.

Haha helt ärligt så är jag waaaay too irriterad just nu för att fortsätta skriva. Ville bara säga att jag HATAR känsliga människor. Sluta vara så griniga, tråkiga, ÄCKLIGA. 


Kommentarer
Postat av: fh

din blogg är beest

2010-05-06 @ 23:09:32
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0