Tuesday

Mobilbloggade under dagen men inte fan kom det fram såg jag nu, skit irriterande! Aja, jag tvingade Sanne till biblioteket med mig vi åt på Subway och sen pluggade vi, har regnat hela dagen förvörigt men det funkar. Sen gick vi till Sabis och hon köpte kladdkaka och bjöd mig, snällt va? Sen tillbaka till biblioteket och plugga. Efter någon/några timmar drog vi oss mot solariumet och jag solade, fa-an vad varmt det var. Sen till centrum IGEN och jag köpte 2 grejer, visar de i något inlägg snart.

Har precis gjort torillini(jag lyckade, otroligt..) och ska snart plugga lite till tror jag, vette17 om jag orkar men det visar sig. Ska sätta på mig mjukisar och städa lite i mitt rum, bloggar senare.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0