SWE/FIN 3-2 RUS/CZE 2-4

Gooood kväll..

Sverige vann idag med 3-2 mot Finland ju! Någon som kolla? Ryssland torskade dock mot Tjeckien med 4-2 aj aj.. Men mot Sverige vann vi iallafall. Nilson är helt jävla felfri ju! Lite coolt sådär att jag har hans autograf och ett "fan-foto" säger bara att ibland är det riktigt skönt att vara "liten" - tror inte jag skulle frågat om att ta ett foto med honom om jag liksom var.. 20? Eller jo det kanske jag skulle men det blir liksom lite mer sådär "barn-som-vill-ha-foto-med-sin-idol" hahaha. Förvörigt så ska den där jävla svenska kommentatorn David ut ur media och allt som har med det att göra. Han står ju bara och driver med Kaj(finska mannen) helt jävla omoget och respektlöst, vem fan tror svensken att han är?


Kommentarer
Postat av: cissi

Är du hel svensk? Eller är du halvt någonting? :)

Äääälskar förresten din blogg.

Läser den dagligen! Puss

2010-05-02 @ 21:22:05
Postat av: Anonym

Svar: Jag är hel ryss, född i Sverige dock. Fast har lite andra länder i släkträdet men det är långt bak så det gills nog ej. Tack =) puss

2010-05-02 @ 21:55:31
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0