Söndag

God morgon..

Vaknade runt halv 1, har legat och kollat på TV och ätit frukost. Ska snart göra te och kolla på The Hills på datorn, är det bara jag som fastnar vid något 30 år senare än alla andra? Hm.. Idag har jag ganska mycket att göra så jag börjar dagen med att inte göra ett skit. "So Pause style" - haha skoja, helt ärligt jag fucking hatar när man skriver så. Typ "So Pause style" till att färga håret, wtf liksom? Jo men iallafall, måste göra klart ett mattehäfte, duscha, städa rummet och träna! Nu blir det iallafall te och The Hills, kan det bli bättre folket? Ja men men..



Kommentarer
Postat av: =D

jag har sett dej i skolan och tycker att du är as fin, gullig, snygg osv. därför så tycker jag att du bord ha fler bilder på dej ANSIKTET OCKSÅ!! du är så sjukt fin!!

2010-05-09 @ 19:11:29
Postat av: fh

Sv - haha bara en kort paus ju. typ 1 vecka! (:

2010-05-09 @ 19:16:21
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: fh

"Passa på nu alla att njuta av solen och få lite färg, soo kissie-style..!" hahahahah kissie

2010-05-13 @ 21:09:51
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0