Måndag..

Vad ska man kalla mig egentligen? Skolkare är nog lite att ta i med tanke på att jag faktiskt har ont i magen och har en skadad hand. Men.. Jag ligger efter i skolan, inte sådär flera kapitel men tillräckligt mycket för att ägna en hel måndag åt att göra klart saker jag missat. Fan. Jag har noll koll på skolan och inte fan orkar jag skriva upp vad jag har för läxor i min kalender. Jag har iallafall legat på balkongen och läst Prinsessan & mördaren i snart 2 timmar. 237 sidor om man ska vara exakt som ska vara klarlästa innan imorgon. Tror ni jag läste en enda sida när jag borde gjort det? Nej. Fast jag har läst 50% av boken nu om inte mer så jag har inte bråttom alls. Har ont i magen, men det är jag van vid. Blir kallad för kärringen hemma, har alltid ont någonstans. Bokstavligen.

Just nu ska jag bara läsa klart boken, sedan ska jag ut och träna. Plugga matte och göra klart en svenska uppgift som är övertråkig. Men vad gör man? Bra betyg vill jag ha. Även fast jag ligger risigt till just nu.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0