Lill-lördag? Hell yeah..

God morgon bloggen!

Nä.. Kanske inte. Igår var en galen, maxad, spårad kväll/natt. Finns inga ord. Kom hem 08.45 helt dead, vad gör man? Orkade knappt stå, tog en dusch, la mig i min soffa. Mamma väckte mig 10.00 och släpade mig till hennes säng, har inte sovit så bra på riktigt länge. Vaknade runt 20.00, mådde skit, klunka vatten, mådde bättre, la mig i soffan och har legat här med datorn sen jag vaknade. Mamma kom hem med massa gott, kan äta igen, tack Gud.. Idag och hela denna helg ska jag stanna hemma, eller det får vi se men denna natt räckte gott och kväll för mig..


Kommentarer
Postat av: fh

idag läste jag bloggar, soooo fh-style! ;)

2010-05-13 @ 23:51:15
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0