Imorgon:

Imorgon ska jag och gissa veeem? Sanne, allvarligt, VEM annars? Till simhallen. Har ont i ryggen och att simma är bra för ryggen så nu blir det simning en bra tid framåt. Snart är det ju badsäsong också så då får man ju simma in the oceaaaaan också. How nice? Riktigt nice. Efter simhallen måste jag hem och plugga, ska göra en MVG uppsats - dumt att göra den uppgiften "slarvigt" om jag vill ha högre betyg, MVG ska det vara. Sen 2 mattehäften - typ som att döda sig själv, långsamt men bättre att sitta hemma och göra det än i skolan. Vet inte vad jag ska göra ikväll, ska lägga mig i min "säng" = madrass på golvet, hur skönt som helst med tanke på att den är 1.40 cm bred. Min säng är överfylld med kläder men jag trivs på golvet ochnubörjarjagsnackasåmycketattjagintepallarskrivamer.

Vi höööööres! Snart.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0