Idag..

19 grader i skuggan idag, fan. Det är kallt. Men ska ut med cykeln och Sanne. Har sagt det förut, för er som vill ha snygga ben: cykla. Det är galet kul också, roligare än att vara hemma med ben-övningar iallafall. Ska som sagt cykla idag och lite senare kanske jag träffa father.

Igår träffade vi Emma & Ewe och vi chillade vid en sjö, laddar upp bilden sen. Sen drog vi till Donken och åt lite. Kom hem, TRÖTT. Sov. Vaknade för inte så länge sen och nu sitter jag här =) Kom på att jag ska spela tennis idag, ÄNTLIGEN! Har saknat det MYCKET. Måste bara hämta mitt rack hos pappa men det gör jag när jag ska träffa honom idag. Nu ska jag bara klä på mig och sen ut med min biiiiiike. Vi hörs senare, jag mobilbloggar under dagen katter =)


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0