Hjälp mig leva fram till 2014.....

Juste! När jag gick fem från skolan träffade jag pappa lite snabbt sådär, vi käkade på McDonalds och lite klirr i plånboken blev de, alltid lika skönt med påfyllning eller vad säger ni? Olyckligt lottad som jag är så ska jag inte till hockey VM i Köln. På tal om ingenting dock. Men SJÄLVKLART ska pappas kompis dit, han har iofs varit hockeyproffs en gång i tiden och är aktiv i hockeyvärlden fortfarande så han är ju mer än välkommen att komma dit(antar jag..). Damn, nästa hockey VM är 2014. Jag ska dit. Det har pappa fan lovat mig! Men går vi under 2012 JA DÅ ALLTSÅ NEJ. Vi ska fan inte gå under! Ikväll ska jag fan källsortera! Släck lampan när ni lämnar erat jävla rum, för min skull!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0