Hiss/Diss


Vädret - skit skönt förengångsskull, lägger dunjackan på hyllan och fram med ballerinaskorna, äntligen.
Snygga bilar - bara jag som blir glad när en snygg Hummer H2 åker förbi en? Haha, förgyller fan hela min dag!
Brun hy - ni vet när man uppnår det där perfekta resultatet efter att man har solat solarium? Synd, jag lär ju inte uppnå det igen eftersom jag slutat sola solarium helt men sommaren är på ingång så det är bara att vänta..
Sverige - ett nice land, har i princip allt, skönt folk, snygga kläder, fin stad, bra fik, helt klart en av världens bästa länder. STOR hiss!
HOCKEY! - BIG HISS! Riktigt big.




Prov, läxor, läxförhör - en evig diss. Speciellt nu när det känns som om det blir för mycket, varför sätta alla prov på en och samma vecka? Jag fattar inte? =S
Spotify reklam - det säger väl allt..
Touch mobil - helt ok FAKTISKT men har fortfarande inte vant mig vid att smsa på touch screen, enklare med knappar. Men det kommer väl.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad för touch mobil har du och är den bra? :)

2010-05-17 @ 16:50:13

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0