Heart ain't a brain

Hey peopleeee

Idag drömde jag helt random drömmar, jag fick ta hand om ett barn som var nyfött men vägde typ 50 kg? Och sen åt Emma W upp barnet med champinjoner, alltså hon stekte barnet? =S Allvarligt, fan är det för drömmar!? Aja, när jag vaknade satte jag mig på balkongen och solade(nej, satt inte och sola "genom" glaset, jag vet att man inte blir brun så) haha. Har ätit, tränat och är helt död. Tränade igår och har inte tränat så mycket på länge så träningsvärken har förlamat min kropp, men det är värt det antar jag. Hatar att träna armar och ben, rygg och mage är lätt men armarna och benen? Nej fyfan, jobbigt.

Idag ska jag skriva på min MVG-uppsats, orkar inte, vill inte. Vad gör man? Gör det ändå. Men först ska jag städa lite i mitt rum(som jag skriver att jag ska göra varje dag?) kolla på lite resor och äta lunch.


Kommentarer
Postat av: y

hur gör man så att texten i menyn inte är understrucken :(

2010-05-15 @ 21:56:20
URL: http://forthose.blogg.se/
Postat av: Y

Sv TACK :D

2010-05-15 @ 23:28:38
URL: http://forthose.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0