God morgon

God morgon tjena hej folk readers människor.

Igår var en tråkig dag, pluggade mest, NO uppsatsen ska lämnas idag och jag är inte ens halvt klar. Är alltid i god tid. Eller njaaa.. Inte riktigt va.. Men iallfall igår blev den ej klar för jag kollade på Ryssland-Tyskland 3-2 blev det, bra jobbat men lite tråkig match, dåligt att tyskarna fick in 2 mål. Idag är det Ryssland-Danmark och jag är fan NERVÖS! Danmark är ju helt jävla övergrymma, vi får se hur det blir.. Kl 16.00 på TV6. Mitt rum är STÄDAT och det känns SKÖNT med tanke på att det varit en SOPTIPP. Har lite bloggtorka sådär, träningsvärk, inte hungrig(ovanligt). Måste sätta igång med uppsatsen nu eller vad man ska kalla det.


Haha nämen va cooooool, inte alls gammal


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0