FIT 4 FIGHT!


http://www.iform.se - skaffa en kalender ni med, lättare att komma igång med träningen då och vet vad man ska göra så det inte blir lite random träningar då och då för det kommer ni inte långt med..

Såhär ser iallafall den här månaden ut, och nästan hela juni också. Funderar på att dra ut och spela basket runt 7, har inget annat för mig. Har egentligen riktigt viktiga saker i skolan men, jag hinner göra de också =) Ska bara göra klart min NO-uppsats och sedan blir det basketball. Det var ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: Modesty

inte undra på att du skadar dig och aldrig blir bra... jag vet att du är smart och bra på träning men isf borde du inte träna så mkt som du gör?

du tänker säkert på beach 10 och asså vem gör inte det men att bryta ner kroppen är ju inte så lyckat, du kmr bryta ner alla muskler och då kmr du inte se fast ut utan låren och magen kmr hänga ^^

tips. dra ner på träningen, träna 2 dagar vila 2 dagar.

Gryymt bra blogg btw!

2010-05-19 @ 16:33:11
Postat av: Anonym

tycker vi borde pröva på curling du och jag!

2010-05-19 @ 20:07:57
URL: http://mkatja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Modesty: Jag blir bra? Och när jag skriver "halvt död" så menar jag inte det bokstavligen, har en tendens att överdriva, haha. 2 dagar är för lite, jag är van vid att träna mer, är ingen nybörjare. Tack för tipsen ändå, ska självklart vila osv, jättegulligt att du bryr dig =)

Katja: Hahaha, oh ja!

2010-05-19 @ 20:11:31
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0