Dagens fundering

Dagens fundering: hur brutalt kan det bli i Sverige? Nästan så att man borde införskaffa sig en AK47 för att slippa kolla över axeln på kvällarna. & allt pga sjuka fucking människor som inte har något annat för sig. Senast jag var på SÖS såg jag en skylt med en pil där det stog "Mottagning för våldtagna kvinnor" jag stannade fucking upp och tänkte "vad fan är det som händer?". Ska det verkligen finnas mottagningar för våldtagna kvinnor? Jag menar, måste en kvinna verkligen gå orolig på Sveriges gator för att hon kan bli våldtagen!? Skrattretande.

Respekt till svenska poliser. Respekt till aina som ni kallar det. Sure, vi lever i ett samhälle där pizzaleveransen kommer före polisen men 8 av 10 poliser gör vad dem kan. Så, hata inte. Du skulle inte kunna göra det bättre själv. Respekt till svenska sjukhus också. Respekt till folk som gör allt vad dom kan för att stoppa våld, våldtäkt och annat skit. Respekt till er som VÅGAR kämpa för det rätta.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0