Chill torsdag

Skön dag i skolan idag! Idrott på morgonen, brännboll, fick självklart alla att backa hahaha, eller nja.. Hursom sedan matte och franska, hade bara halvdag slutade 11.10. Kom hem, sedan vidare till SÖS och fixade lite saker, äntligen avklarat. Kom hem, ropade på Sanne och vi cyklade iväg till vårat place, försökte plugga men inte fan gick det så vi cyklade runt överallt, hur nice som helst juuu. Jo men iaf, vi åkte och köpte pizza och satte oss på ett berg(haha Sanne, pilen, jag dör). Vi satt där en stund och sedan åkte vi runt och körde "caveza" som går ut på att skrämma ihjäl folk, ni fattar inte hur kul det är. Skulle DÖTT om någon gjort så på mig, får skuldkänslor men Sanne tvingar mig.. =( Eller? Nä. Har precis snackat med pappa♥ hans TV6 kanal funkar inte och han vill ju fråga dotterN om den bästa ryss-sajten där man kan se dagens höjdpunkt Ryssland-Kanada, kvartsfinalen. Det är NU det gäller! Fast nej, men ändå, här kan man ju inte åka ut.. AJDE RYSSLAND!! Vi får se, har största provet imorgon så måste plugga, borde egentligen pluggat hela dagen idag men.. vill hinna leva livet också elläääh har jag fel?


Kommentarer
Postat av: fh

haha vad gör ni när ni gör det där caveza? :o

2010-05-20 @ 19:52:29
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0