Bra fråga - uselt svar


Att fråga mig en sån här fråga är som att fråga Sanne om vem Gambias president är = inte fan kan man något om det. Men jag kan väl försöka.

Klistra fast en bild på honom på botten av din toalett, kissa, bajsa, spola, bli äcklad.
Ta en gammal bild på dig & honom, bränn upp den. Se hur hans en gång fina ansikte förvandlas till en kolsvart sönderbränd aska. Pappa har rätt, jag är nog ganska brutal av mig.
Träffa dina vänner, nya killar, umgås.
Tänk inte på gamla minnen, det är slut pga en anledning, hoppas jag(?)
Radera hans nummer, alla bilder, ta bort honom från msn & Facebook.
Sitt inte hemma, träffa någon, gå ut och träna, kolla på bio.

Det här måste vara några av de sämsta och omognaste exemplen på att glömma en kille. Fråga http://www.eemsn.blogg.se - hon kan något om det här iallafall.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0