2 maj, söndag!

Har bara legat i "sängen" och kollat på hockey hela dagen och ätit. I början av dagen var jag i deppmode så jag var okontaktbar, sur, halvt död. Sen började hockeyn och då blev allt lite roligare iallafall. Har skadat min hand så den är helt svullen och bultar, har gjort det ett bra tag nu. Idag måste jag duscha, städa(yeah right..) och plugga matte. Kommer jag att hinna? Nej. Söndagar är ju vilo-dagar, varför stressar jag alltid igenom mina söndagar? Fast har iofs legat i sängen 50% av dagen så so I put the blame on hockey...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ge tips på hur man bäst kommer över en kille?

2010-05-02 @ 22:26:51
Postat av: Danijela

Alltså... du är ju största hockeytönten. <3

2010-05-03 @ 14:56:10

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0