SYSTER!


Jag har helt klart världens bästa syster, jag svär! Vems syster ger pengar till en spontant, liksom "gå och fika"? När hon lånar ut till mig behöver jag inte ens ge tillbaka pengarna för hon säger "spara dom! Jag bryr mig bara om att du ERBJÖD dig att ge tillbaka pengarna", hon laddar på mitt Comviq kort, köper saker till mig och ger mig t.ex. presentkort. HON ÄR SÅ JÄVLA BÄST!! Men självklart är det inte bara det, hon är så SJUKT smart, att bara prata med henne i ca 10 minuter gör mig till.. skolans smartaste elev? Nej men helt seriöst, hon berättar alltid så sjukt intressanta saker osv, sen bryr hon sig om mig väldigt mycket och det är pricken över i:et. Jag älskar dig, det finns ingen bättre syster än dig, handen på hjärtat!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0