Rygg... Haha GALET INTRESSANT!



Lite random bild sådär men fick mig att tänka på min RYGG, haha.. Har så sjukt ont i den hela tiden och det är inte sådär att man har sträckt sig eller något utan mer sådär konstant. Funtat på att dra till en massör och försöka få bort det men känns mer som en idrotts-skada eller så. Kanske från tiden då jag gick på gymnastik och nästan fick en hjärnskakning(eller jag fick nog det?) och hade galet ont i ryggen flera veckor efter, minns iochförsig knappt den tiden bara att jag fick jävligt ont i skallen, men nu snackar jag om helt fel saker som vanligt.. Nä massör blir nog bra ändå ;) Så... Boka massage nästa? Eller naprapat först dåra..


Kommentarer
Postat av: sarah

aah okej dom var verkligen jättefina! Vart är tröjan på bilden ifrån? suuuper fin tröja! ååååh va gullig du är tack snälla, DU ÄR VACKER :)

2010-03-07 @ 03:45:17
URL: http://sajse.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0