Promenad, pizza & piano. EY, 3 P:N!

Tjingeliiiiiing bloggen!

Var ute på en lååång promenad med bästavännen =) Vi gick förbi en pizzeria och jag blev galet sugen på pizza så det var bara att promenera hemåt. Mamma laddade över pengar och sprang iväg till jobbet igen, hade bara en rast tydligen. Så vi tog bussen och jag käka pizza, gooooott! Mätt as hell och det är alltid lika skönt, hatar hunger. Kom hem för kanske 10 minuter sen, spelade "In my place - Coldplay" på pianot här hemma =D DET ÄR SJUKT KUL!! Speciellt när man får det att låta bra..

Idag har jag faktiskt hunnit städa ganska mycket av mitt rum, dammsugit har jag iallafall gjort. Så kvar är bara franskan som ALLTID ska vara kvar, den görs sist. Jag sparar nämligen det sämsta till sist när det gäller tråkiga saker..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter sannes blogg :)

2010-03-31 @ 19:31:22
Postat av: Anonym

Notyouagain.blogg.se :)

2010-03-31 @ 19:38:59
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0