Pappa hemma =D

Hej läsare och förlåt för keff uppdatering.. Vad jag gjort medan jag inte bloggat? Igår var jag hos läkaren sedan låg jag hemma och kolla på min favoritserie, idag var jag hos dietisten(lider inte av fetma eller något haha.. snacka om vad jag KAN äta och inte kan äta) sedan laddade mamma över lite pengar så jag åkte och köpte en ny mascara. Känns som om mascara är det enda jag slösar på nuförtiden? Har köpt 3 mascaror de 2 senaste månaderna. Fast de andra två var bara impuls-köp, eller nej inte riktigt, den första behövdes. MEN NU HAR JAG IALLAFALL MIN FAVORIT MASCARA IGEN! Den är verkligen BÄST =D

Förövrigt så har jag ätit, ätit och eh.. ätit. Pappa är hemma så jag bad honom komma hit med cheez ballz och Coca-cola(självklart köpte han PEPSI men men..) tack som fan ändå. Ligger säkert någonståns på 80kg+ nu men det tränar jag bort ;) Hoppas jag..


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0