Ny mobil.. Från min syster =)




Träffade min syster efter skolan idag, hon hade lurat mig till Länna för att vi tydligen skulle köpa schampoo-flaskor för 5 spänn!?!? Men nej så var det inte ;) Hon tyckte jag verkligen var i behov av en ny mobil(vilket jag VAR) så först gick vi runt som ingenting och "bara kollade på lite mobiler sådär" - sen när jag visade vilken mobil jag helst skulle vilja ha och vilken jag skulle be pappa köpa åt mig sa hon "vilken färg vill du ha? Välj." haha fick en sån jävla chock, jag HAR världens bästa syster. Hon är 21, hon kan dra och shoppa för pengarna, spara, allt MÖJLIGT. Men nej, hon köpte en ny mobil till mig. Fick ett biopresentkort IGEN häromdagen av henne, jag menar.. Hur kan man inte älska henne? TACK!! Du är på RIKTIGT bäst. Fick Adidasen av henne också och det på första bilden.

Här är min älskling, älskar den big time, sjukt snygg! Tack sistah ♥

(& få inte för er att jag bara älskar mina föräldrar, syster för att de GER mig saker för då har ni jävligt fel. Ni vet inte hur jag är hemma mot dom osv. Har verkligen världens bästa familj. Fast bara om pappa var hemma liiiite mer, men det blir väl bättre med tiden I guess ♥ Skulle ALDRIG byta ut min familj mot NÅGOT annat)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha aa joo att du fick en mobil av din syrra;)

2010-03-29 @ 20:43:25
Postat av: Anonym

Vad jobbar din syster med ? :)

2010-03-29 @ 23:03:42
Postat av: Anonym

hur har din syster råd med allt detta?! en adidas kostar typ skiiit mycke.

2010-03-30 @ 17:48:59
Postat av: Paulina

Anonym 1: Ja, varför skulle jag ljuga om nått sånt?

Anonym 2: Hon jobbar på Vasa museet lite då & då men förövrigt så pluggar hon =)

Anonym 3: Antar att du driver.. För en mobil kostar då liite mer än en Adidas tröja? Lite tråkigt, kanske mår du bättre av att "driva" med andra, eller så var du faktiskt seriös, who knows..

2010-03-30 @ 18:30:29
URL: http://pause.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul, då ska jag besöka henne :)

2010-03-30 @ 21:50:25
Postat av: Anonym

Vad pluggar hon?

2010-03-30 @ 21:51:01
Postat av: Anonym

Anonym 1: Öh okej?

Anonym 2: Varför ska du veta det?

2010-03-30 @ 21:54:23
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0