Lista..

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej

02. Vem såg dig senast naken?
Haha, jag själv antar jag..

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Som jag ser ut just nu..?

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Om jag bara visste =)

05. Hur var du på dagis?
Galen, hype & bestämde över alla andra... Hahah

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Haha hm.. I skolan? Ja du..

07. Har du celluliter?
Nej

08. Biter du på naglarna?
Kan hända

09. Har du något handikapp?
Nja, ryggskada samt nackskada, men borde egentligen gå till naprapaten innan jag säger något..

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Ja?

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Man

12. Svär du?
Ja

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Hahahahaha dom är läskiga.. Så, nej.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
10

15. Tror du på utomjordningar?
Nja, lite fifty-fifty sådär.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Tacos antar jag, eller sallad.. Fast helt tacos =)

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Fiskbullar med rotmos..

18. Har du blivit arresterad?
Hahaha nja.. Nej.

19. Ljuger du?
Ibland.

20. Har du kysst en polis?
Nej.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
...NEJ!?

22. Har du någonting att dölja?
Faktiskt inte.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar?

24. Är du / har du varit gift?
Vad tror du?

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja om jag hade bil och körkort ;)

26. Kan du laga cyklar?
Ja, punka...

27. Kan du fixa med bilar?
Haha vet lite halvt hur man byter däck..

28. Brukar du köra om?
Pappa brukar.. Allt för ofta..

29. Kan du baka bröd?
Nej.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Trycker på en knapp...?

30. När sa du senast att du älskade någon?
Nyss =D

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?
TVserie? Kanske.. The Hills eller One tree hill, eller nej! GOSSIP GIRL! Film? TWILIGHT!!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0