Leveransen!

Idag var det skola, prov, vanliga lektioner väldigt chill! Vi hade håltimme den sista lektionen så vi slutade 2 istället för 4, HOW NICE!? Jag & Sanne åkte till centrum och kollade lite och hittade VÄRLDENS , bokstavligen världens snyggaste tröja(eller ah typ..). Är kind of dead eftersom Emma har en sån men men.. =( Hade även fått min H&M leverans idag så den hämtade jag också ut, fast först åkte jag hem och fick pengar av mamma till tröjan och sedan hämtade jag ut allt och köpte tröjan, nöjd är jag iallafall. Fast ska skicka tillbaka några saker som är för små och beställa i min storlek, nästa leverans kommer i april! Då kommer brillorna, solhattarna osv. Idag måste jag beställa en jeanskjol och likadana shorts fast i en större storlek =)

Laddar upp en bild på tröjan i nästa inlägg och sakerna jag inte ska skicka iväg strax!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0