Imorgon!

Imorgon vaknar jag tidigt, inga sovmornar längre! Valde tiderna 9-15, kunde ju valt 10-16 men det första kändes skönare så.. Ska lägga fram kläder och sånt! Kolsvarta ska vi vara. Lockat löshåret har jag också gjort, men lär ju ha uppsatt men skitsamma =) Efter "jobbet" ska jag till salongen och ÄNTLIGEN noppa ögonbrynen!! Usch hatar allt som har med ögonbryn att göra, haha. Sedan ska jag nog träffa pappsen =) Fick lite pengar av honom idag, han var här i några minuter för att hämta syrran, de skulle åka skidor. Men men.. Onödig information. Vi höres, imorgon in the morning eller senare på dagen. Ha det grymt!


Saknar dig gumman & de där dagarna =)


Kommentarer
Postat av: sarah

vet du vad den lilla affären på drottninggatan heter möjligtvis? ååh va söt du är DU ÄR VACKER! puss

2010-03-08 @ 11:00:51
URL: http://sajse.blogg.se/
Postat av: felicia

SAKNAR DIG OCKSÅ!

2010-03-08 @ 22:46:04

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0