DEEP SCHOOL-TALK!

Ledsen för risig uppdatering, men det blir bättre, wait and seeeeeee!

Har varit sjukt mycket plugg för mig, och det har tagit MYCKET av min fritid. Men proven gick bra och jag är nöjd.. Bara att vi fick 50 minuter på oss från början att göra 2 prov? Hur fan tänkte dom? Om dom ens tänkte.. Aja, vi fick iallafall 1 h & 10 min sen? Skrev så min arm domna av och pennan nästan gick sönder. Missade 2 frågor på vardagens kemi.. Så jävla dåligt! Nu blir det för mycket school-talk så vi hoppar det =) Är ganska nöjd iallafall, har SO prov kvar och matte.. SO imorgon, matte på måndag. I'LL MAKE IT! Oj, skolsnack igen.. Har bara blivit så jävla insatt nu..


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0