Tisdag, skola!

Skola blev det idag, helt ok faktiskt! Inte så tråkigt som jag hade förberett mig på. Har blivit SJUKT morgonpigg, men sedan mot 2 tiden blir jag grymt trött och seg! Så sitter just nu trött och seg och fryser sjukt mycket! Jag brukar faktiskt inte frysa så ofta, mitt rum har blivit galet kallt på sistone(?). Har tandläkartid 16.30 idag, efter det ska jag, mamma & syster åka och handla mat.

Jag tror jag ska färga blont den här månaden, orkar inte vänta. Sämst tålamod. Måste noppa ögonbrynen på salong, nästa månad. Låter dom växa ut nu, extremt fula förtillfället men men.. Bättre att jag lider nu än lider hela mitt liv =) Haha. Träning idag! Orkar jag gå...? Känner mig lite sjuk, ska försöka iallafall.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0