Söndag, chill out day..

Tjena katter!

Är nyduschad, eller håret har torkar snart så nyduschad kanske jag inte är men anyway. Har öroninflammation och fick vatten i örat och DAMN vad ont det gjorde. Så det har blivit värre nu, inte bra någonstans. Måste till läkaren så dom kan skriva ut medicin mot det imorgon. Har städat klar mitt rum snart, måste bara dammsuga osv. Hatar att städa men what to do people.. Måste man så måste man, ny vecka nu ju. Kul att börja den med öroninflammation, ska inte klaga, kunde varit värre!

En "bygg-arbetare" eller vad ska man kalla honom? Kom idag och fixa mitt eluttag som jag fick elstöt av =( & satte upp en ny lampa, rätt snygg faktiskt. Måste åka och köpa spotlights snart.. Och ny matta! Men det är inget jag hinner tänka på nu, måste fortsätta städa..


Man ba vaaaaah...


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0