Nyår/idag =)

Klar! Eller blev det för en halvtimme sen men jaja. Nyår var mysigt, först chillade vi hos Laven med några sen drog jag, Katja, Sanne & Ewe därifrån och mötte Felicia och drog till festen hon var på en stund. Hursom, runt 2 var vi hemma, helt ihjäl frusna, om man nu kan säga så. Vi satte på skräckisen "Shutter" och den var hyfsad. Dom somna runt 4 och jag var inte särskilt trött så runt 5 somnade jag.

Vi vaknade runt.. 2? Satte på den japanska versionen av "Shutter" - sämst! Amerikanska var mycket bättre. Dom gick hem runt 5 och jag städade bara lite och nu har jag bara suttit och klunkat vatten. Shit, har varit så jävla törstig det senaste dygnet! Jo men iallafall, ska skriva ner mina nyårslöften i nästa inlägg så, wait and see.. =)


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0