Min onsdag!

Idag ska jag lägga mig 12! Får se hur det går, är inte trött alls just nu så det blir väl som vanligt antar jag. Vaknade först 10.00 idag, ställde väckarklockan på tiden. Somnade om, vaknade halv 12 helt död, mina tinningar sprängdes och höll på att spy så mamma sa att jag skulle lägga mig i hennes rum och där sov jag till halv 3. Har vänt på tiden totalt, så ska försörka återställa allt idag, haha.

Hursom, runt 17.00 drog jag till Farsta Centrum med Sanne =) Letade efter snygga smycken och örhängen. Hittade bara ett par örhängen som jag köpte. Laddar upp dom i något inlägg. Vi åkte hem och pappa åkte förbi oss så jag hoppa in i bilen och han skulle träffa Anna och sen åkte jag & pappa till Elgiganten på uppdrag(?) han hade lagt undan en TV och köpte den till mig. Förvånad? Nej. Taaack. Grymt nöjd! Dock bara 32 tum från Panasonic, men hey, vadå bara? Bättre än ingenting! Imorgon måste jag köpa vägghållare, ni vet så TVn hänger på väggen? Och en sladd som gör att jag kan komma åt kanalerna för mamma har tydligen slängt den!? Har fan hunnit sparka sönder kartongen och kastat runt instruktionerna. Blir så jävla sur när man inte hittar något man behöver.





Helt random bild..


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0