Min dag hittills..

Hej sötnosar!

Jag vaknade 11 idag, pappa kom med sladden till TVn och jag hämtade den här precis utanför. Så TVn är i full gång sen några timmar tillbaka, sjukt glad. Hursomhelst, jag har städat HELA mitt rum förutom byrån! Där ligger kläderna huller om buller men whatever, har varken ork eller lust till att städa och göra i ordning den idag. Idag ska jag träffa Jannike, som det står på min planering och Sanne ska vara med oss =)

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, antingen ska vi vara hemma hos Jannike eller hos mig. Ska dra dom till kiosken och köpa lite gott, vill kolla på någon bra film eller nått. Dagens outfit är övertråkig men laddar upp en bild ändå, bara för att.. =) Hoppas ni får en mysig dag, rätt bra väder ute! Så gå ut och ta frisk luft eller något..


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0