MÅSTE BLI BLOND!

Chachaaaa!

Tandläkartiden gick grymt, eller ja.. Får tandställning i mars, orkar inte vänta =( Inte för jag vill ha men vill att tänderna fixas snarast men what to do? Bättre sent än aldrig. Sen åkte vi och handla mat. Är inte hungrig alls så blir nog ingen middag för mig. Mamma är sur för att jag inte ska på träningen så kan inte fortsätta snacka om mitt hår med henne just nu, får ta och göra det om någon timme. By the way så hatar jag min frisör, äckligt jobbig. Hon liksom VÄGRAR t.ex. färga ens hår? Man ba ah okej? Då går jag till en annan..? "Neeej, men då får du vara beredd på att det kanske ramlar av!" OKEJ!? Hatar såna, mitt jävla hår vill du inte så fine, då drar jag till någon annan? Men mamma kommer med sitt "jo, hon färgar jättebra" blabla.. Men jag vill bli blond NU, inte sen så..

NEJ JAG TAR OCH SNACKAR MED MAMMA NU, BLEV IRRITERAD!!


Denna hårfärg hoppas man på iallafall..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du få vanlig tandställning där fram?

2010-01-13 @ 17:24:07
Postat av: Anonym

Ja, eller ska ha två tandställningar i övre käken, har för liten käke så ena tandställningen ska vidga munnen och den andra ska göra tänderna raka. =)

2010-01-13 @ 18:39:02
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0