Life Of Ryan season 3!

Som sagt, idag tog jag ledigt! Inte riktigt. Jag sov bort tiden! Somnade om helt enkelt, I was DEAD. Jag laddade ner hela Life Of Ryan season 3 och har suttit och kollat på det hela dagen i princip, GAH LOVE HIM! BÄSTA säsongen hittills I can say. Det där eftertraktade USA teenagers life-livet han har är så galet perfekt! Ni får ta och hålla på med. Han är ju världens snyggaste också så det ger ju bara plus i kanten. =D



Här är trailern för säsong 3! Så mycket bättre när man väl kollar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var laddar du ner ! :)

2010-01-10 @ 16:23:23
Postat av: Anonym

Jag vet inte! =( det är en kille på min msn som skickade en länk och sa att jag skulle ladda ner där, och han har åkt utomlands, så jävla typiskt. Men så fort han kommer tillbaka kan jag fråga igen =)

2010-01-10 @ 18:38:25
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0