Im home..

Kom hem runt 23.45.. Skulle sova hos Sanne egentligen, men så blev det inte. Och nej, vi bråkar inte. Vi kollade på Hitta Nemo och käka ostbågar =) Jag har så sjukt ont i huvudet! Kommer somna närsomhelst, ska gå och ta en alvedon och fortsätta blogga.. Haha, vad gör man inte för sina readers? Nej men, känner att jag vill vara uppe ett tag till. Imorgon ska jag träffa andra vänner, från en annan krets(hahaha). Hursom, ska ta lite vatten + alvedon, vi hörs om några minuter helt enkelt..


Vill sova.. =( Men men..


Kommentarer
Postat av: =))

Vilka fina kuddar, vart kan man köpa de?

2010-01-03 @ 14:52:42
Postat av: Anonym

Jag fick dom av mamma =) Finns på American Classics i Gallerian tror jag =)

2010-01-03 @ 16:55:51
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0