Hemma, vart annars? ;)



Gooooooodmorgon bloggen!

Här sitter jag hemma. Alla duktiga FRISKA barn sitter i skolan och jag sitter här hemma blekare än ett lik med öroninflammation. AWSOME! Men men.. Måste bli frisk. Saknar skolan lite, inte läxorna eller något liksom att ta ansvar och rutiner. Fan, jag är inte bara sjuk, låter jävligt sjuk också. Vem saknar sånt, egentligen? ;) Haha.

Men STRAX, ska jag ut i det här vädret för att köpa... GUACAMOLE! Väldigt, VÄLDIGT dödad av mamma om hon får reda på att hennes barn som stanna hemma(jag fick) eftersom hon har öroninflammation går ut för att köpa lite jävla guacamole, MEN jag blir frisk av goda grejer. Daah..


Kommentarer
Postat av: sofia

hm.. paulina låt mig tänka <3

2010-01-11 @ 16:46:42
URL: http://sweigel.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0