Fuck mänskligheten..



1 veckas gammal artikel ungefär. Mamma kom in med tidningen och tvingade mig att läsa och ja shit.. Finns inga ord. Jag menar, sånt här händer dagligen, överallt. Det som inte går att svälja är att det aldrig kommer sluta. Sjuka människor är sjuka, vad ska man göra åt saken? Visst, spärra in dom, leta efter bevis osv. men den här killen som gjorde det här har liksom redan tagit ett liv, förstört andrsas osv. Ifall ni förstår vad jag menar? Gjort är gjort. Visst, han kanske blir inspärrad, om han nu blir det.

Aja shit, vet inte vad jag själv babblar om. Men är så jävla trött på folket. Så jävla trött på folk som tror sig ha rätten att hålla på sådär, spottar på mänskligheten. Vart fan är Gud, vad gör han? Jaja, känns som om jag bara snackar bull nu. Fuck hela världen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6359934.ab

Läs!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0