Fredag, 15onde =)

GOD MORGON!

Vaknade 05.30 - är grymt pigg idag. Igår försov jag mig till 10, kefft! För lärarna tror att jag skolkar och det gör jag verkligen inte. Öroninflammation har jag haft, och då ska man inte gå till skolan..? Hursom, idag ska jag till skolan som vanligt, slutar 13.05 och Sanne och jag ska möta upp JK 14.00 =) Vi ska dra till stan, måste köpa ett par leggings som jag jag spanat in, haha.

Måste bestämma kläder strax, sminka mig & fixa håret. Mina ögonbryn är DISASTER FULA! På riktigt, verkligen KATASTROF! Men men.. Har engelska läxa också och den kan man sen 3 dagar tillbaka ;) Ciao ciao vi hörs senare idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej:)

kan du ladda upp bild på dina klockor, dina usa kuddar eller de ee typen blå och en med amerikanska flagan, o ditt senaste köp ?? :)

2010-01-16 @ 01:18:06

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0