01:12

Blir inget gym för mig idag. Är så seg, ska träffa pappa tror jag. Han var i Finland iförrigår, så han borde varit framme i Sverige igår..? Men det var han inte, telefonen var av iallafall. Hoppas han kommer idag då. Påtal om ingenting så köpte jag ett nytt busskort för några dagar sedan! Gaahh, ÄLSKAR busskort? Fast ja, vem älskar inte? Känner mig paralyserad utan ett busskort. Så, no more handikappad!

Klockan är bara 01:10,
inte mycket alls för att vara mig! Men ska lägga mig runt 2, för att orka med morgondagen. Det är skola snart, usch fyfan längtar verkligen inte, är varken taggad och har ingen ork heller. Men måste ha grymt bra betyg till sommaren! Som sagt..


Kommentarer
Postat av: fh

men vita blir brun-aktiga de är värre!

2010-01-05 @ 02:41:13
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: azad

Jag är också ute efter att få börja gymma men eftersom det är åldersgräns på 16+ så kan inte jag. Jag undrar vart du brukar gymma och hur mycket det kostar osv.

Btw, du verkar vara en skön brud med humor ;)

2010-01-05 @ 14:52:43
Postat av: Paulina

Azad: Jag är 14 och brukar inte gymma nej, men man får ju gymma om man är med någon som är över 18 =) i Sollentuna kollar dom inte så mycket på åldern, ser man ut som runt 16 så kommer man in har jag för mig. Det kostar 90 kr per gång. Haha tack, antar jag.

2010-01-05 @ 21:20:15
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0