Utlandsresa i juni..






Pratade med mamma om vart hon & jag ska utomlands i sommar. Blir bara jag och mamma i sommar, syster har blivit stenrik och ska resa lite här o var i sommar. Men det blir grymt med min bästa mamma så ska ej klaga. Spanien, Grekland, Cypern, Italien..? Det var de enda alternativen som kom upp men de duger! Tänk, snygga bikinis, stark sol, god mat, lyxigt hotell och bästa beachen och finaste havet. DET KAN EJ BLI BÄTTRE! Längtar grymt. Men allt man kan göra åt saken nu är plugga galet så man förtjänar semestern..
 
Själv gör man det bästa av situationen, tränar och solar solarium. All I need för att känna mig på topp.. Sommar 10 blir bäst! Kommer bli svårt att överträffa sommar 09 men jag ska nog lyckas. =)


Kommentarer
Postat av: -Amanda

cypern är GRYMT!

2010-02-07 @ 00:16:04
Postat av: Anonym

oIIII sommar 09 :'((((

2010-02-07 @ 00:28:59
Postat av: Anonym

Amanda: Härligt =D

Anonym: =(

2010-02-07 @ 02:25:24
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0