Lista..

Hårfärger du haft:
1. Gyllenblont
2. Svart
3. Mörkbrunt
4. Platinablont
5. Gult ;)
6. Nötbrunt
7. Slingat
8. Rödbrunt

Tre internetalias jag haft:
Haha ska jag rabbla upp alla mina 64 pea namn..?

Färger du gillar :
Rosa, Svart och vit är favoriterna =)

3 saker jag gillar hos mig själv:
1. Stark(fysiskt och psykiskt ;D)
2. Löser problem lätt(oftast andras..)
3. Snäll(när det gäller..)

3 saker jag inte gillar hos mig själv:
1. Hett temperament(what to do..)
2.
Skapar bråk lätt
3. -

3 saker som skrämmer mig:
1. Döden
2. Att misslyckas
3. Inte ha något självförtroende


3 saker jag gör varje dag:
1. Tänker
2. Skrattar
3. Äter

3 favoritband/artister:

Har inga favoriter, gillar nästan allt =)

3 saker jag vill ha i en relation:
1. HUMOR!
2. Pålitlighet(heter de så?)
3. Kärlek OCH vänskap, ifall ni fattar?

3 sanningar:

1. Beslutshandikappad, på riktigt. Har sjukt svårt att bestämma mig.
2. Kommer spendera mitt liv i USA eller England ;) Haha..
3. Fredrik Reinfeldt är statsminister.

3 saker hos killar som tänder mig:
1. Charm
2. Leendet
3. Kropp

3 av mina favorithobbies:
1. Träna
2. Shoppa
3. Umgås

3 saker jag gärna vill göra i framtiden:
1. Bli extremt rik.
2. Hoppa bungyjump(HELT KLART!)
3. Åka till USA & checka läget på High School.

3 karriärer jag övervägt:
1. Jurist
2. Tandläkare(not anymore..)
3. Mäklare

3 platser jag vill resa till:
1. Alperna(vinter 2010 förmodligen)
2.
BORA BORA FOR SURE!
3. Mauritius

3 tjej och killnamn jag gillar:
1. Victoria, Regina, Isabelle
2. Jacob, Maximilian, Gustaf

3 saker jag vill göra innan jag dör:
1. Skaffa barn.
2. Flytta från Sverige.
3. Det är inget man riktigt gör.. Men vara lycklig. =)


Kommentarer
Postat av: Melinda asplund

Hej , skulle inte vi kunna ta en fika nångång :) du kan följa med till nacka om du vill så kan vi shoppa

2010-02-26 @ 23:09:56
Postat av: EMMA

PUSS PÅ DIG ME UNGE! :D <3

2010-02-26 @ 23:14:36
URL: http://eemaam.blogg.se/
Postat av: EMMA

HAHA.... det kan vi ju diskutera! hahah :D Du ska inte säga nåt! :O

2010-02-26 @ 23:16:12
URL: http://eemaam.blogg.se/
Postat av: the real melinda liksom

HAHAHHAHHA KATJA DIN TÖNT -.-

2010-03-03 @ 21:11:47

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0