Saturdaaay!

Tjena bloggen! Idag blir det galet med uppdatering! Ska stanna hemma idag, vaknade runt 14.00! Är helt utmattad, har bara druckit vatten och suttit framför datorn. Igår följde jag & Sanne med Laven och hon noppa sina ögonbryn, as snyggt! Noppade mina på salong medan jag var borta också, BLEV GRYMT SNYGGT! Men nu har jag förstört dom igen, gaahh.. Hursom, vi åkte hem och sedan till centrum igen solade en halvtimme med bästa krämen ever! Ska köpa den varje gång nu, fan vad den hjälper! Jag som alltid pressat ihjäl mig i solariumet och fått ett hyfsat resultat, krämen tredubblar färgen!! Sanne sov hos mig och vi kollade på 2 filmer, kan recensera dom sen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vadå e du baaakis eller? :P

2010-02-06 @ 15:19:39
Postat av: Anonym

Hell no. Bara jävligt trött och törstig.

2010-02-06 @ 16:03:35
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0