Nu blir det te.. & film =)

Jag ska strax sova! Har feber så det ska bli skönt att sova bort den, ska bara ta all medicin först. Sjukanmäla mig måste jag också göra.. Är riktigt trött på att vara sjuk nu. Ok att vara det i 2-3 dagar, ligga hemma, äta gott. Men nu?! Jag har feber, orkar inte stå upp, äter medicin(den är ganska god dock..) MEN nässpray tål jag INTE! HATAR nässpray, dricker hellre äcklig hostmedicin(typ..). Förövrigt så kan man tycka att det är galet skönt att få sova ut men jag sover i cirka 9-12 timmar och ändå känner jag mig inte riktigt utvilad. Fast jo det kanske jag gör delvis men men.. Ska nog sätta på One Tree Hill igen och gå och göra mig en kopp te. Så blir det! Vi hörs lite senare. Cya


Vad ful.. Haha, men jag ser ju ungefär ut sådär just nu.. Håret & allt ;) Brudarna fattar! Haha..


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Paulina sötnos! krya på dig!! <3

2010-02-24 @ 17:24:49
URL: http://sofiia.devote.se
Postat av: Sanne eheheheh

hahahahhahahahah btw vi har vääääärldens bästa praojobb, logga in på msn någon gång så säger jag varför ehheh krya på dig byee<3333333333333333

2010-02-24 @ 18:16:59

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0