Måste bli frisk!!

Sitter lika förkyld som i det tidigare inlägget. Har smetet på en jordgubbs-ansiktsmask, känner jag mig iallafall lite fräschare, om man säger så. Har inte haft någon feber de senaste 6 timmarna och det är ju grymt! Fast har inte orkat gå och så, har verkligen inga krafter. Men men.. Imorgon måste jag bli frisk! Eller iallafall till på fredag! Då blir det "Shutter island" på bio + månadspeng. Hur nice är inte det? ;)


Här var man blond, glad, brun och framförallt frisk! Så var det sommar också, nostalgi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket får du i månadspeng?

2010-02-23 @ 18:46:01
Postat av: Anonym

Det beror på, är jag snäll hemma får jag 800 av mamma men den här månaden får jag 900. Av pappa håvar jag väl in runt tusenlappen om inte lite mer fast det beror på hur ofta jag träffar honom medan han är här.

2010-02-23 @ 19:59:55
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0