Killar...



Hur tycker ni en kille ska vara egentligen? Stark, snygg, populär..? Det är ju olika från person till person, vissa går bara efter utseendet andra bara efter insidan. Jag tycker att det absolut viktigaste är att han är snäll, bryr sig om en, är rolig och framförallt pålitlig. Sen att han är STARK, snygg, längre än en, har samma musiksmak, bra klädstil, fint leende och smart är ju en annan femma(som faktiskt är ett riktigt jävla plus) men ni fattar antar jag.

Sen att det är sånt jävla hysteri när det gäller killar är något jag ej fattar? Varför liksom? Det snackas om killar exakt hela tiden, kan inte påstå att jag inte är med i diskussionerna och konversationerna men varför så mycket snack om "dom"? Haha hursomhelst, har inget riktigt syfte med det här inlägget. Bara lite tankar som kom upp.. =)


;)


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0