Fredag

Försov mig idag, drog mig till skolan. 1 lektion kvar, slutade 13.00, hemma =) Kom hem för ett bra tag sen. Suttit i köket, pumpar musik, dricker cola och chillar. Har sjukt ont i halsen efter igår! Men ska dricka något som gör mig frisk, vet inte vad det heter. Något kinesiskt äre iallafall. TRÄNINGSVÄRK I ARMARNA X1000! Hur fan får man det!? Kan knappt röra mina armar. Skulle på hockey idag men matchen blev inställd så "vi" vann =D as bra.

Väntar just nu på att morsan ska komma hem med pizza, fast det gör hon efter jobbet så får nog vänta ett tag till. Hungrig =(


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Haha Paulina, din efterlängtade cola ! <3

2010-02-19 @ 15:56:19
URL: http://sofiia.devote.se

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0