DAMN IT!



Hur mycket tror ni jag saknar det här? 1-10? 100. Tänk vad skönt och ha sådär långt EGET hår. Varför klippte jag mig? Varför är alla val jag gör dåliga? Haha. Den eviga frågan. Det var faktiskt inte sådär JÄTTE slitet. Topparna skulle mått bra av hårinpackning varje dag i 1 vecka. Det som var slitet var det däruppe, eftersom jag blekte den mörka utväxten 1 gång i månaden. & DET håret som var däruppe har jag ju kvar nu. Så mitt hår är en aning slitet, iallfall topparna. Fan vad jag ångrar mig att jag blev brunett och klippte mig. FAN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaa så du har löshår nu ? :O

2010-02-16 @ 14:49:08
Postat av: Anonym

ditt hår var väldigt fint där, men du passar bättre i brunt tycker jag! :))

2010-02-16 @ 15:49:45
Postat av: Paulina

Anonym: Haha ja annars skulle jag nog inte klaga. Har använt det i 2 år snart. Mitt första löshår jag köpte var ett HELT onödigt köp btw..



Anonym: Jag vet, tack =) men ska inte färga så ljust. Aldrig mer platina!!(tror jag). Mörkblont blir det. =)

2010-02-16 @ 16:07:19
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0