Måndag, ledig..

Haha shit chillaaaaaa folket! För det första inte mina cigg, drev bara =) Hursom, hade tandläkare kl 11. Lämnade några saker jag lånat av Katja hos henne, sen skjutsade mamma mig till pappa. Har inte träffat pappa sen sista praoveckan, så det var ett tag sen. ♥ Vi handlade mat, sen hämtade vi syster på gymmet och drog vidare och åt pizza i solen, grymt nice. Vi åkte sen till Stadium för jag skulle köpa nya vita Converse för mina är runt 1 år gamla och heeelt slitna. Finns bara några få vita Converse kvar i min storlek i Stockholm så Anna fick pengar av pappa så hon åker & köper mig ett par efter "skolan". Äntligen nya Converse säger jag bara, mina är verkligen risiga.

Har inget mer att säga just nu, bloggar snart ändå katteeeeer


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A

Härligt med nya converse (:

Allt bra hos dig ? :D

Kram!

2010-04-12 @ 18:33:32
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/
Postat av: fh

Sv - typ 50% av befolkningen röker vafaan no big deal :o

2010-04-12 @ 21:22:01
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0