Träning...

Muskler omvandlas till fett ifall du slutar träna.

Inte konstigt att jag är bara skelett och fläsk nu, haha. Har precis tränat LITE, det är dags känner jag. Varken KAN eller VILL se mig såhär, det är kul att vara stark. Eller? Nej men, klart det är nice. Jogga står inte ens med på listan över vad jag ska göra. Jogga är inte kul. & ja jag vet att jag påstått att hård träning(joggning är hård träning) inte är roligt alls, men.. det beror på VAD för hård träning det är. Sit-ups & armhävningar t.ex. är inte kul någonstans. Men gymnastik är GRYMT kul och det är hård träning.

Nä nu ska jag dammsuga vardagsrumsgolvet. Helt random, behöver inte ens göra det, det är rent.. Läste att många kalorier försvinner ;) Nu kommer min syster komma med sitt vanliga "alltså.. Gör du ALLT internet säger åt dig att göra?". Ja, det gör jag. Säg åt mig att träna, PLZ. Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge exempel på rolig träning då?

2010-04-21 @ 15:58:45
Postat av: en tjej

Det är en grym osanning.

Kolla boken myter om träning eller 199 svar och

frågor om träning eller läs tanjas självbiografi...

2010-04-21 @ 17:50:10
Postat av: Anonym

Vad är osanning? Fuck Tanja Go Pause.

2010-04-21 @ 18:20:46
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0