Top Gun, USA, Miami beach...




Bo i en stor villa i Florida, dra till Miami beach med kompisarna efter skolan, sen träning med Top Gun. Mamma, pappa. Varför valde ni Sverige av alla länder? Thats the question. Fuck life. Haha.

Nej men helt ärligt. Tänk er liksom, att träna med Top Gun. En dröm som jag & Sanne diskuterat miljontals gånger. Det är verkligen en.. ära. Cheerleading i USA är ingenting jämfört med cheerleading i Sverige. Iochförsig så gick jag bara i minior-"gruppen". Sanne fortsatte så hon tränade med juniorer, eller ja, hon var en junior med andra ord. Så hon fick uppleva mer av den där "riktiga" cheerleading känslan, ifall ni förstår. Men man kan nog inte jämföra med high school cheerleading känslan, haha.

Fan alltså. Varför växte inte jag upp i USA, gick i high school och började på cheerleading där? WHY GOD?!?!


Det här är sjukt. Så överdrivet grymma, gaaaaahh.

Top Gun, ni får invänta mina barn. Dom kommer om sisådär 20 år.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0