Tisdag..



Shoooo!

Försov mig imorse, kom till skolan hade EN lektion - SO. Vi redovisade bara om fotografiet. Tråkigt. Åkte till centrum efter med Sanne + tjejerna, vid 12 hade jag tandläkartid. Träffade mamma efter tandläkartiden, fick mitt H&M leveranspaket och köpte 3 ringar, älskar dom. Visar vad jag fick med den här leveransen snart.

Jag & Sanne var hemma hos mig en stund, chatroulette as usual(har blivit en vana, haha helt överkul). Hon åkte iväg sen och jag åkte till centrum med Katja som sällskap via phooonen. Bytte storlek på ringarna, M ramlade av och jag hatar ringar som sitter löst. Nu vet ni det peooople. Har ätit, tagit sönder min tandställning(klart man sitter och petar när man har något i munnen..) borde egentligen ha vant mig för länge sen, har bara vant mig i den främre delen av munnen, där bak kommer det att ta ett tag. Måste städa mitt rum också, jävla bombnedslag här.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hejhej. Jag undrar hur smärtan (antar att det gjorde riktigt ont) var när man satte dit tandställningen? (svara gärna i inlägg.)

2010-04-20 @ 20:20:00

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0